Categories
Filma

Oskarët 2015 – Pas kamerave (1)

Regjia

Më vjen mirë që më në fund po vlerësohet Wes Anderson. I trajtuar si ‘i çuditshmi’ për mënyrën e tij më alternative të realizimit të filmave, Anderson ka pasur një bazë të madhe tifozësh, për të cilët ky nominim është një mini-fitore. Por, nominimi i Bennett Miller nuk më duket të ketë qenë i nevojshëm, sidomos kur kemi parasysh lënien anash të Clint Eastwood. ‘Foxcatcher’ është filmi më i dobët i Miller deri më tani. Nominimi i Morten Tyldum është një sfidë për të ardhmen e tij. Dy favoritët kryesor janë Alejandro Inarritu dhe Richard Linklater. Të dy e meritojnë çmimin, por personalisht më ka pëlqyer më shumë puna e Inarritus. Favoriti im është Inarritu, favorit për ta fituar Linklater.

Skenari origjinal

Ideja e Linklater është interesante, inovative, por jo edhe e papërdorur më parë. Kam përmendur rastin paraprak tek recensimi i ‘Boyhood’. Por, logjistika e ‘Boyhood’, realizimi i tij, trajtimi i temës është i mrekullueshëm, i përkryer. Ide interesante dhe mjaft e shijshme është edhe ajo e Inarritus për Birdman. Favoritin e gjej në mesin e këtyre dyve, me Linklater favorit i imi dhe për të fituar. Skenari i Anderson nuk është aspak më poshtë se prodhimet e tij paraprake. Solid janë edhe Foxcatcher dhe Nightcrawler, por asnjëri nuk është më i miri nga këta të nominuarit.

Skenari i adaptuar

Paul Thomas Anderson ka pasur punë shumë më të mira në të kaluarën. ‘Inherent Vice’ është i pështjelltë, pa nevojë i komplikuar, dhe i nominuar pa meritë. ‘Gone Girl’ ka qenë shumë, shumë më i mirë. ‘Whiplash’ është interesant, ngjashëm si ‘The Imitation Game’, por i shoh larg triumfit. Tregimi i ‘American Sniper’ më ka pëlqyer, pa marrë parasysh kontradiktat politike. Megjithatë ‘The Theory of Everything’ është favoriti im dhe për të fituar.